.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
بهداد سلیمی،نامزد ایران برای کمیسیون ورزشکاران IWF
بهداد سلیمی،قهرمان مازندرانی المپیک به عنوان نامزد ایران در انتخابات کمیسیون ورزشکاران IWF معرفی شد.(ادامه)
شعار استاندار با غیرت در بازی دیروز نساجی
معاون اول رئیس جمهور پس از ورود به ورزشگا وطنی قائم شهر و افتتاح رسمی آن، در سکوهای تماشاچیان حضور یافت و برای دقایقی بازی دو تیم نساجی مازندران و ملوان بندرانزلی را از نزدیک تماشا کرد. (ادامه)
احکام اعضای کمیته اقتصادی هیأت وزنه‌برداری مازندران با حضور انوشیروانی سرپرست فدراسیون وزنه برداری اهدا شد. اهدای حکم اعضای هیأت وزنه‌برداری مازندران
احکام اعضای کمیته اقتصادی هیأت وزنه‌برداری مازندران با حضور انوشیروانی سرپرست فدراسیون وزنه برداری اهدا شد.(ادامه)
غیبت دوباره یزدانی در کمیسیون ورزشکاران
جلسه فوق‌العاده کمیسیون ورزشکاران برای انتخابات کمیته ملی المپیک درحالی برگزار خواهد شد که کشتی‌گیران دوباره غایب خواهند بود. (ادامه)
چهار مازندرانی در کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک
چهار مازندرانی عضو کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک شدند.(ادامه)
آمل با ۳ تیم درلیگ برتر کشتی و وزنه برداری رقابت می کند
دبیر هیئت کشتی آمل از حضور دو تیم کشتی این شهرستان درفصل جدید رقابت‌های لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی باشگاه‌های کشور ویک تیم در لیگ برتر وزنه برداری خبر داد.(ادامه)
پا درمیانی علی پروین و بهداد سلیمی برای نجات اعدامی
علی پروین و بهداد سلیمی برای جلوگیری از قصاص یک محکوم به اعدام در شهرستان نکا پادر میانی کردند.(ادامه)
شمال نیوز:

اعضای شعب پانزده‌گانه یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از سوی هیئت‌رئیسه سنّی این دوره مجلس قرائت شد. اعتبارنامه نمایندگان مازندرانی به کدام شعبات رفت؟+اسامی اعضای شعب پانزده گانه اعتبار نامه های مجلس یازدهم
شمال نیوز: اعضای شعب پانزده‌گانه یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از سوی هیئت‌رئیسه سنّی این دوره مجلس قرائت شد.(ادامه)
عکس/ واکنش بهداد سلیمی به درگذشت سیامند
سیامند رحمان یکی از پرافتخارترین ورزشکاران ایرانی در پارالمپیک بود و بر اثر سکته قبلی جان خود را از دست داد و دار فانی را وداع گفت. حالا بهداد سلیمی، قهرمان سابق جهان و المپیک و پیشکسوت وزنه‌برداری ایران نسبت به این موضوع دردناک واکنش نشان داد و با انتشار پیامی در اینستاگرام خود نوشت: هنوز در شوک هستم، باورش برایم سخت است. سیامند قهرمان، پسر بااخلاق یادت همیشه زنده است.(ادامه)
شمال نیوز: دارنده مدال طلای وزنه‌برداری المپیک لندن، شب گذشته در استان مازندران دچار سانحه رانندگی شد. تصادف وحشتناک بهداد سلیمی در مازندران +عکس
شمال نیوز: دارنده مدال طلای وزنه‌برداری المپیک لندن، شب گذشته در استان مازندران دچار سانحه رانندگی شد.(ادامه)
جشن تولد قهرمان کشتی جهان روی تخت بیمارستان
جشن تولد حسن یزدانی قهرمان کشتی آزاد المپیک و جهان صبح دیروز در بیمارستان آرمان تهران برگزار شد.(ادامه)
شمال نیوز : علمی که امروز در اختیار ایرانی ها قرار گرفته است فکر می کنم سال 97 یا 98 با ایوانف به ایران آمد و ما هنوز داریم با آن سیستم و روش جلو می رویم. درست است که ما توانستیم از این طریق نتایج خوبی به دست آوردیم اما نیازمند یک کار علمی هستیم. .... بهداد سلیمی: چمدان پر از پول به اردوی تیم‌ملی فوتبال بردند، من هم از کوره در رفتم / باید رکورد رضازاده را پس بگیریم
شمال نیوز : علمی که امروز در اختیار ایرانی ها قرار گرفته است فکر می کنم سال 97 یا 98 با ایوانف به ایران آمد و ما هنوز داریم با آن سیستم و روش جلو می رویم. درست است که ما توانستیم از این طریق نتایج خوبی به دست آوردیم اما نیازمند یک کار علمی هستیم. ....(ادامه)
شبکه سازی جزو برنامه های هلال احمر است
مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران، شبکه سازی در هلال احمر را امری مهم برشمرد و گفت: تشکیل شبکه خبرنگاران جزو برنامه ها به شمار می رود.(ادامه)
حضور بهداد سلیمی در لیگ وزنه برداری با سمت جدید
قهرمان وزنه برداری المپیک همراه بیمه رازی و البته نه در قالب ورزشکار در لیگ برتر وزنه برداری حاضر می‌شود.(ادامه)
عکس/ این مثلا بهداد سلیمیه!
مجسمه بهداد سلیمی، قهرمان وزنه‌برداری و برخی قهرمان های دیگر در موزه ملی ورزش، المپیک و پارالمپیک و عدم تشابه آن باعث حواشی زیادی شده است(ادامه)
عکس/ این مثلا بهداد سلیمیه!
مجسمه بهداد سلیمی، قهرمان وزنه‌برداری و برخی قهرمان های دیگر در موزه ملی ورزش، المپیک و پارالمپیک و عدم تشابه آن باعث حواشی زیادی شده است(ادامه)
شمال نیوز : این شوخی وزیر که خنده حاضرین در مراسم را موجب شد، حاشیه‌های زیادی را ایجاد کرد تا آنجا که مدیر مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش را وادار به واکنش کرده است..... شوخی جنجالی وزیر ورزش با لباس یک ورزشکار مازندرانی !
شمال نیوز : این شوخی وزیر که خنده حاضرین در مراسم را موجب شد، حاشیه‌های زیادی را ایجاد کرد تا آنجا که مدیر مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش را وادار به واکنش کرده است.....(ادامه)
شَمال نیوز  : ابراهیمیان خاطرنشان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم‌شهر جایگاهی برای پرورش استعدادهای ورزشی در مازندران است. این واحد با بهره‌گیری از بهترین امکانات ورزشی و تربیت‌بدنی، قابلیت تبدیل به یک مجتمع ورزشی چندمنظوره خودگردان را دارد و.... کسب رتبه نخست دانشگاه آزاد قائم‌شهر بین دانشگاه‌های مازندران
شَمال نیوز : ابراهیمیان خاطرنشان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم‌شهر جایگاهی برای پرورش استعدادهای ورزشی در مازندران است. این واحد با بهره‌گیری از بهترین امکانات ورزشی و تربیت‌بدنی، قابلیت تبدیل به یک مجتمع ورزشی چندمنظوره خودگردان را دارد و....(ادامه)
بهداد سلیمی مسؤول شبکه داوطلبی ورزشکاران هلال احمرمازندران شد
بهداد سلیمی قهرمان وزنه‌برداری و از ورزشکاران محبوب مازندرانی به عنوان مسؤول راه‌اندازی شبکه داوطلبی هلال احمر استان طی حکمی از سوی مدیرعامل جمعیت هلال احمرمازندران، منصوب شده است.(ادامه)
شمال نیوز : روز جمعه نساجی در مشهد و شهروند در ساری مغلوب حریفان مشهدی خود شدند تا این روز برای فوتبال و فوتسال مازندران خوش یمن نباشد و .... از شروع تلخِ نیم فصل دوم برای شهروند تا ادامه نوار ناکامی های نساجی
شمال نیوز : روز جمعه نساجی در مشهد و شهروند در ساری مغلوب حریفان مشهدی خود شدند تا این روز برای فوتبال و فوتسال مازندران خوش یمن نباشد و ....(ادامه)
شمال نیوز: اظهارات رئیس فدراسیون وزنه‌برداری در حاشیه بازیهای المپیک جوانان ۲۰۱۸ آرژانتین پیرامون سازندگی در این عرصه با انتقادات فراوانی از سوی اهالی پولاد سرد مواجه شده است..... ۳۵ قهرمان ملی معرفی کردم/ علی مرادی کجا بود که ما خبر نداشتیم؟
شمال نیوز: اظهارات رئیس فدراسیون وزنه‌برداری در حاشیه بازیهای المپیک جوانان ۲۰۱۸ آرژانتین پیرامون سازندگی در این عرصه با انتقادات فراوانی از سوی اهالی پولاد سرد مواجه شده است.....(ادامه)
شمال نیوز : علیپور که حالا یکی از بازیکنان ارزشمند لیگ برتر به شمار می‌رود، در تعطیلات لیگ همواره یکی از تماشاگران تمرینات و بازی‌های نساجی مازندران بوده و حمایت خود را از تیم شهرش نشان داده است..... پرسپوایس با 2 گل از نساجی عبور کرد / علیپور گل زد اما شادی نکرد !
شمال نیوز : علیپور که حالا یکی از بازیکنان ارزشمند لیگ برتر به شمار می‌رود، در تعطیلات لیگ همواره یکی از تماشاگران تمرینات و بازی‌های نساجی مازندران بوده و حمایت خود را از تیم شهرش نشان داده است.....(ادامه)
شمال نیوز : دانشگاه ازاد اسلامی واحد قائم شهر با بیش از سه دهه تجربه و با کادر مجرب نزدیک به 310 عضو هیأت علمی تمام وقت و بیش از 350 استاد مدعو مفتخر است میزبان داوطلبان مشتاق در زیرگروه‌های علوم انسانی، علوم تجربی، ریاضی، فنی و هنر در مقاطع کاردانی تا دکتری تخصصی باشد..... ثبت‌نام بدون آزمون مقاطع کاردانی و کارشناسی در دانشگاه آزاد اسلامی قائم شهر
شمال نیوز : دانشگاه ازاد اسلامی واحد قائم شهر با بیش از سه دهه تجربه و با کادر مجرب نزدیک به 310 عضو هیأت علمی تمام وقت و بیش از 350 استاد مدعو مفتخر است میزبان داوطلبان مشتاق در زیرگروه‌های علوم انسانی، علوم تجربی، ریاضی، فنی و هنر در مقاطع کاردانی تا دکتری تخصصی باشد.....(ادامه)
ازبکستان جای ایران را گرفت +جدول
در آخرین روز از بازی های آسیایی ۲۰۱۸ اندونزی، ایران با ۱۹ مدال طلا، ۱۹ نقره و ۲۱ برنز در رده ششم قرار گرفت و پنجمی خود را به ازبکستان داد.(ادامه)
بهداد سلیمی: از وزنه برداری جدا نمی‌شوم!
قویترین مرد بازی های آسیایی ٢٠١٨ گفت: خوشحالم که با کسب مدال طلای بازی های آسیایی از دنیای قهرمانی خداحافظی می کنم اما از ورزش و وزنه برداری دور نیستم.(ادامه)
خداحافظی “بهداد سلیمی” از دنیای قهرمانی وزنه برداری
بهداد سلیمی ملی پوش و جهان پهلوان قائم شهری پس از کسب عنوان قهرمانی بازیهای آسیایی ۲۰۱۸ و به گردن آویختن مدال طلا، تخته را به نشانه خداحافظی از ورزش قهرمانی بوسید. بهداد سلیمی پس از سال‌ها تلاش در دسته ۱۰۵+ کیلوگرم وزنه‌برداری و قهرمانی در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ اندونزی، از دنیای وزنه‌برداری خداحافظی کرد.(ادامه)
عکس/ استوری کیانوش رستمی برای بهداد و علی‌حسینی
کیانوش رستمی عضو تیم ملی وزنه برداری کشورمان قهرمانی و نایب قهرمانی بهداد سلیمی و سعید علی حسینی را در دسته فوق سنگین رقابت های وزنه برداری بازی های آسیایی 2018 جاکارتا تبریک گفت.(ادامه)
عکس/ غوغای مازندرانی‌ها در جاکارتا
بهداد سلیمی و سعید علی حسینی، وزنه برداران مازندرانی تیم ملی ایران، در رقابتی حساس و دیدنی صاحب مدال طلا و نقره دسته +105 کیلوگرم بازیهای آسیایی را کسب کردند.(ادامه)
خداحافظی بهداد سلیمی از دنیای وزنه‌برداری
وزنه‌بردار فوق سنگین کشورمان پس از بازی‌های آسیایی اندونزی و کسب مدال طلا از دنیای وزنه‌برداری خداحافظی کرد.(ادامه)
بهداد سلیمی طلا گرفت، سعید علی‌حسینی نقره
ملی‌پوشان دسته 105+ کیلوگرم وزنه‌برداری کشورمان با مدال‌های طلای و نقره بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتادست یافتند.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 11 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.101 seconds.